London, Baby!

Så. Nu äntligen uppdaterar jag! Nu har jag varit i London i exakt 2 veckor, och därför gjort halva bartenderkursen. Det har hänt väldigt mycket och det känns som att jag har varit här mycket längre. Jag kan absolut inte komma ihåg allt som har hänt, så därför tänkte jag bara köra en kort genomgång nu och sedan börja uppdatera oftare!

Dagarna här består av skola från 10-16, jävligt soft. Blandar drinkar och smakar nya varje dag. Sedan försöker man plugga, men gör antagligen ngt annat trevligare som att titta på film. Det handlas också mycket på Sainsbury´s och åks en hel del buss. Det var väl vardagen det. I övrigt blir det mycket fest, lite turistande (det är väl okey änsålänge!) och massa garv. Jag har nog aldrig träffat en grupp med fler spontana, härliga människor förr! Alla här är olika, men sjuka på sitt sätt. Folk säger och gör de mest knäppa sakerna! Man får träningsvärk i magen. Jävligt internt men här kommer det bästa!

- Vem FAN har kletat tugguuummi mellan mina fingrar?!
- Vem i helvete snor 1 o 1/2 liter grogg?!
- Jag blir så förbaaannad att jag får handsvett!
- Karljääävlen vaknar ju inte!!
- Mitt huvud känns så lent mot Juniors.
- Min kompis är så smal att när han äter ser man bajskorven på magen. Han kan forma den till magrutor..
- Can I get that with Brieost, ellor?
- ELLOOR? ELLOOR? ELLOOOOR?


Nää..nu ska jag ner i köket ocj käka frukost. Rostade mackor med ost, som vi glömmde på rummet i natt. Jaja, det får väl gå. Sedan tänkte vi kanske ta en tur till Madame Tussauds, Vaxmuséet. Men det blir nog bara slapp och plugg idag, kanske lite tvätt. Kul!

Puss


Kommentarer
Postat av: HG

fler bilder mongo!! :D jag vill SE vad ni gör! så att ni inte hittar på hyss ;)

2009-11-15 @ 11:44:04
Postat av: Charlotte

och vi alla saknar dig också!!

när kommer du hem!? till jul hoppas jag? :D

och ja, håkan är ju inte så dum trots allt ;)

2009-11-26 @ 16:53:09
URL: http://chaarlottehamacek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0